آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کپی برابر محرومیت؟ | نگاهی به ماجرای کپی‌برداری از یک نمایشنامه و واکنش‌ها به حکم شورای نظارت بر تئاتر مشهد کنسرت «پازل» روی صحنه سالن میلاد + زمان برگزاری آلبوم شریفیان در میان بهترین‌های سال ۲۰۲۴ مجله سانگ لاینز آلبوم «برهان من» منتشر شد ویژه‌برنامه‌های تلویزیون در ۱۴ و ۱۵ خرداد + زمان پخش مهران مدیری با «ساعت ۶ صبح» در راه سینما «جان برنساید» نویسنده اسکاتلندی درگذشت فراخوان هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد + جزئیات بهروز افخمی «فرزند صبح» را به هوش مصنوعی می‌سپارد همه‌چیز در مورد سریال «در انتهای شب»، سریال جدید پارسا پیروزفر + بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش این جای خالی دیگر پر نمی‌شود ماه آسمان نگارگری | درباره استاد «رضا بدرالسما» مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) از «تگزاس ۳» تا «خجالت نکش ۲» | رقابت در گیشه سینما‌ها داغ‌تر می‌شود نبشتن ز گفتن فزون‌تر شناس برگ‌های تازه‌ای برای عشاق علوم انسانی | گذری بر فهرست تازه‌های نشر در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) برنامه های رادیو به مناسبت ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب + زمان پخش
سرخط خبرها

«سرزمین تبهکاران» به خانه ها آمد

  • کد خبر: ۱۸۲۵۹۹
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
«سرزمین تبهکاران» به خانه ها آمد
فیلم سینمایی «سرزمین تبهکاران» با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در شبکه نمایش خانگی از پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روز‌ها فیلم سینمایی «سرزمین تبهکاران» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«سرزمین تبهکاران» یک فیلم اکشن جنایی محصول سال ۲۰۲۳ کانادا به نویسندگی و کارگردانی نیکلاس ماجیو است که اولین کارگردانی خود را در این فیلم بلند سینمایی تجربه کرده است. ماجیو فیلم نامه این فیلم را به صورت مشترک با راب هیلی نوشته است.

در شهری کوچک که با ویرانی‌های ناشی از اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کند، یک کلانتر محلی به نام بادی دیویس تلاش می‌کند تا آرامش و امنیت شهر را برقرار کند. در این میان مردی از سر ناچاری دست به سرقت از داروخانه‌ای غیرمجاز می‌زند، یکی از اعضای مافیای نیواورلئان متوجه ماجرا می‌شود و کلانتر منطقه نیز تلاش می‌کند امنیت را حفظ کند.

فیلم سینمایی «سرزمین تبهکاران» که با عنوان (American Metal) نیز شناخته می‌شود، اولین بار توسط سابان فیلم در ۴ آگوست ۲۰۲۳ در سینما‌های کشور آمریکا و بعد از آن توسط کمپانی ACE Entertainment در سینما‌های کشور فرانسه اکران شد. سپس توسط کمپانی Front Row Filmed Entertainment در آمریکا و سایر کشور‌ها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

در فیلم «سرزمین تبهکاران» بازیگرانی، چون جان تراولتا، شیلو فرناندز، استفن دورف، کوین دیلون، اشلی بنسون، جیک ارزولا، تیا دی مارتینو و تیموتی وی مورفی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «سرزمین تبهکاران» که امتیاز ۵.۴ را در سایت IMDb به دست آورده و در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۴۳ از ۱۰۰ را کسب کرده با مدت زمان یک ساعت و ۴۹ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->